Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Bing Bubble Tea. Meer weten? Ontdek meer
C
24 jun 2026 om 19:50
It was really great, even got a free fanta :)) Thank you
Staring
23 jun 2026 om 23:40
altijd goed, nooit koud en altijd veel! snel geleverd
Sjeel
22 jun 2026 om 21:22
heerlijke verse poke bowl
Suzanne
20 jun 2026 om 22:09
Ja was erg lekker! Genoten van de pokebowl
Diāna
19 jun 2026 om 21:30
Best Bubble tea in Haarlem
Marije
10 jun 2026 om 21:01
Mr Bing is altijd zo gul! Een extra bubble tea van het huis , en de poké bowls zó vol dat de deksels bijna niet dichtkonden. De zalm was niet gerookt, maar sashimi kwaliteit rauwe zalm, heerlijk! Snel weer!
Kim
8 jun 2026 om 7:17
Deel bestelling ontbrak, de rest was niet gaar, walgelijk, alles weg kunnen gooien. Restaurant onbereikbaar!
Ruurd
3 jun 2026 om 21:25
echt de beste snackbar van Haarlem om bij te bestellen
Shinta
3 jun 2026 om 10:40
Super lekkere pokebowl en bubble tea! Aanrader!
Sevgi
28 mei 2026 om 23:47
Geweldige plek! Ik ben al zeker 2 jaar en ben elke keer onwijs tevreden over de klant vriendelijkheid van de werknemers/eigenaar super erg bedankt :)
joke
28 mei 2026 om 9:08
Friet en snacks waren lauw
Thomas
17 mei 2026 om 21:17
Snel bezorgd, vriendelijke eigenaar en lekker eten!